مدیریت گزارش تماس ها در سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

مدیر سیستم می تواند اطلاعات تماس هر یک از داخلی ها را مشاهده کرده، پرینت گرفته و یا پاک نماید. مدیر تنها از طریق داخلی که به Jack 01 متصل است و با زدن پسورد سیستم و یا پسورد مدیر می تواند به وسیله ی گوشی های اختصاصی پاناسونیک که دارای صفحه نمایش هستند، مانند KX-T7730 وارد سیستم شود. اینکار باید در مواقعی انجام شود که هیچگونه تماسی با داخلی گرفته نمی شود و گوشی بر روی دستگاه قرار دارد.
مشاهده، پرینت و پاک کردن گزارشات

در شکل زیر مراحل کار به صورت کامل نشان داده شده است، با دنبال کردن هر یک از آنها می توانید به سهولت، گزارش تماس های مجموعه خود را کنترل و مدیریت نمائید….
برای دیدن ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه نمایید:
مدیریت گزارش تماس ها در سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *